سینما از نگاهی دیگر

جایی برای تحلیل فیلمهای مطرح سینما

سینما از نگاهی دیگر

جایی برای تحلیل فیلمهای مطرح سینما

....

هیچوقت نتونستم با ستاره دادن به فیلمها کنار بیام ، احساس میکنم یک غرور کاذب در ستاره دادن به هر اثر هنری وجود دارد گاه خودآگاه ، گاه ناخودآگاه .

امروز یک فیلم لذت بخش دیدم ، البته برای من معنای لذت شاید کمی متفاوت لز بقیه باشه اسم فیلم روزی این درد برای تو سودمنده

ارزو میکنم تمام روز شبیه صبح باشه که هنوز به رویا متصلی و هنوز آماده رویارویی با واقعیت روز نشدی اگر تمام روز صبح بود من مشکلی با دنیا نداشتم . من جیمز اسپاکم 17 سالمه دوست ندارم زیاد حرف بزنم از سیاست و مذهب سازمانی متنفرم مردم

همیشه از زندگیشون حرف میزنند انگار که چیز جذابیه شما باید فقط زمانی حرف بزنید که چیز جالبی برای گفتن دارید و حتما باید گفته بشه من چیز جالبی برای گفتن ندارم این را راوی میگه که پسر جوانیه و آماده از که از بالای پشت بام به پایین ببره که صدای بوق ماشین اونو به خودش میاره مادرش از تاکسی پیاده میشه و اونو خواهرشو صدا میزنه نمیدونم این شروع زیباییه یا نه ولی من قدرت این را ندارم که دیدن فیلم را به بعد واگذار کنم شاید از زیبایی نیست از دلبستگی من به مرگه که هر فیلمی که به نحوی در مورد مرگ هست را تماشا میکنم ، این فیلم برام لذت بخش بود زیبا بود .

من در مواجهه با واقعیت روز مشکل دارم درک حقیقت آدم ها ، رابطه ها . واژه های فیلم را دوست داشتم دیدن نیویوزک زیباست دیدن پسری که تو یک گالری کار میکنه زیباست دیدن آدمی که نگاه عمیق داره را دوست دارم .

لذت میبرم وقتی فیلمی را میبینم که قهرمان فیلم در یک لحظه از همه آدمهای دنیا جدا میشه به تنهایی خودش پا میذاره . برام لذت بخشه وقتی در مکانها آدمها تعریف میشند برام لذت بهشه دیدن سطلهای آشغال در گالری که با برداشتن سر هر کدام صدای موسیقی از درونش بیاد و یک بخار سفید. فیلمی که این همه چیزهای لذت بخش نشونم بده برام زیباست نمیتونم به لذتی که میبرم ستاره بدم

جایی جیمز به روانکاوش میگه : اگه تو تنها هستی لزوما این معنی را نمیده که از تنها بودن رنج میکشی

اجزا فیلم به نحو زیبایی کنار هم قرار گرفتند و پایان فیلم به زیبایی به همه این اجزا معنا میده شنیدن دیالوگها لذت بخشه البته کتابی که فیلم از روی ان اقتباس شده بست سلره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد